24 november - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu 24 november - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu

24 november

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg pim

23 November 2005 | Suriname, Paramaribo

hallo,

Missen jullie mij al een beetje na drie weken?? Huisbaas is nou op tour en ben dus alleen, maar ik liet net het alarm van het huis afgaan. Ik heb nog nooit zo'n herrie gehoord. :D
Vanavond komt er een nieuw huisgenootje, ze blijft helaas maar 1 week.
Dadelijk mijn Honda ophalen (scooter).
En de posters van de flyer ophalen die ik voor de dierentuin heb gemaakt.

En dan begint morgenavond het feest. Balkenende komt ook, dus het feest kan niet kapot. Als je mij op tv ziet, moet je het maar opnemen :P.

Ik heb inmiddels betaald voor meer foto-ruimte, dus binnekort mag je meer van mij zien.

Nou de groeten en ik spreek jullie wel weer.

dagdag, Pim

00597-8756359

• 23 November 2005 - 22:07

Jacco:

hé pimmetje,
    het bevalt je blijkbaar goed. Ik heb eindelijk doe vriend van mij gesproken en hij ging op zoek naar een goedkoope kamer/ appartement. Misschien dat hij iets voor je kan regelen want voor nederlanders wordt alles duurder gemaakt. Je hoort het wel als ik reactie krijg. veel plezier, groeten

• 23 November 2005 - 22:11

Anno & Bernadette:

Nou Pim, morgen dus de kans een nieuw sponsorcontract voor de Zoo binnen te halen, want Balkenende zal echt wel wat in zijn achterzak bij zich hebben.
    De schappen zijn vandaag uit logeren gegaan bij Marga. Zij heeft nog veel gras staan; bij ons is de wei kaal. Groet van pa & ma

• 23 November 2005 - 22:11

Anno & Bernadette:

• 24 November 2005 - 00:51

Oom Guido:

Hoi Pimmeke,

Het zal denk ik 'n mooi feest worden bij de viering van hun onafhankelijkheids dag. Bij VACO boekhandel in de Heerenstraat meen ik, wordt met financieele steun van Nederland,Balkenende 'n boek over Suriname op de markt gebracht en met erg veel foto,s van Suriname erin. I.v.m. die steun is het niet te duur en misschien voor jou erg leuk om het aan te schaffen, zodat je thuis nog 'ns kunt bladeren en aan de Zoo denken!!
    Was er nog 'n vuurwerk-show?
    Tot volgende keer.

Oom Guido

• 25 November 2005 - 20:01

Fam Montagne:

Ha die Pim,
    Hoorde van je vader dat je j uitstekend vermaakt in Parbo. De dierentuin was wel een beetje zoals voorspeld geloof ik. Nou joh, een hele fijne tijd en veel reisplezier. Sonja en Gert Jan