24 november - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu 24 november - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu

24 november

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg pim

23 November 2005 | Suriname, Paramaribo

hallo,

Missen jullie mij al een beetje na drie weken?? Huisbaas is nou op tour en ben dus alleen, maar ik liet net het alarm van het huis afgaan. Ik heb nog nooit zo'n herrie gehoord. :D
Vanavond komt er een nieuw huisgenootje, ze blijft helaas maar 1 week.
Dadelijk mijn Honda ophalen (scooter).
En de posters van de flyer ophalen die ik voor de dierentuin heb gemaakt.

En dan begint morgenavond het feest. Balkenende komt ook, dus het feest kan niet kapot. Als je mij op tv ziet, moet je het maar opnemen :P.

Ik heb inmiddels betaald voor meer foto-ruimte, dus binnekort mag je meer van mij zien.

Nou de groeten en ik spreek jullie wel weer.

dagdag, Pim

Pim de Vreeze
Archimedesstraat 24
(geen postcode) Paramaribo
Suriname

00597-8756359

  • 23 November 2005 - 22:07

    Jacco:

    hé pimmetje,
    het bevalt je blijkbaar goed. Ik heb eindelijk doe vriend van mij gesproken en hij ging op zoek naar een goedkoope kamer/ appartement. Misschien dat hij iets voor je kan regelen want voor nederlanders wordt alles duurder gemaakt. Je hoort het wel als ik reactie krijg. veel plezier, groeten

  • 23 November 2005 - 22:11

    Anno & Bernadette:

    Nou Pim, morgen dus de kans een nieuw sponsorcontract voor de Zoo binnen te halen, want Balkenende zal echt wel wat in zijn achterzak bij zich hebben.
    De schappen zijn vandaag uit logeren gegaan bij Marga. Zij heeft nog veel gras staan; bij ons is de wei kaal. Groet van pa & ma

  • 23 November 2005 - 22:11

    Anno & Bernadette:

    Nou Pim, morgen dus de kans een nieuw sponsorcontract voor de Zoo binnen te halen, want Balkenende zal echt wel wat in zijn achterzak bij zich hebben.
    De schappen zijn vandaag uit logeren gegaan bij Marga. Zij heeft nog veel gras staan; bij ons is de wei kaal. Groet van pa & ma

  • 24 November 2005 - 00:51

    Oom Guido:

    Hoi Pimmeke,

    Het zal denk ik 'n mooi feest worden bij de viering van hun onafhankelijkheids dag. Bij VACO boekhandel in de Heerenstraat meen ik, wordt met financieele steun van Nederland,Balkenende 'n boek over Suriname op de markt gebracht en met erg veel foto,s van Suriname erin. I.v.m. die steun is het niet te duur en misschien voor jou erg leuk om het aan te schaffen, zodat je thuis nog 'ns kunt bladeren en aan de Zoo denken!!
    Was er nog 'n vuurwerk-show?
    Tot volgende keer.

    Oom Guido

  • 25 November 2005 - 20:01

    Fam Montagne:

    Ha die Pim,
    Hoorde van je vader dat je j uitstekend vermaakt in Parbo. De dierentuin was wel een beetje zoals voorspeld geloof ik. Nou joh, een hele fijne tijd en veel reisplezier. Sonja en Gert Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 April 2006

Terugrr

10 April 2006

Raleighvallen

05 April 2006

Nieuw datum terugkomst

25 Maart 2006

LET OP!

17 Maart 2006

HOLI PHAGWA
pim
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 39381

Voorgaande reizen:

02 November 2005 - 02 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: