30 Jaar onafhankelijkheidsfeest - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu 30 Jaar onafhankelijkheidsfeest - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu

30 Jaar onafhankelijkheidsfeest

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg pim

26 November 2005 | Suriname, Paramaribo

Hallo,

Ja het was een super weekend. Heel gezellig en erg bijzonder om een keer mee te maken. Al waren veel mensen niet in een feeststemming, omdat ze het erg moeilijk hebben aangezien alles zo duur is geworden.

Met een paar foto's kun je de belevingen hier zien. ZO...Balkie in levende lijve zo vlakbij, in Nederland zou ik er geen behoefte aan hebben. Maar hier is het wel grappig.
Mislukte parachutesprongen, wat echt bijna mis ging. Gelukkig alles goed afgelopen. Ik heb er een filmpje van, maar die zien jullie wel over een half jaar.

• 26 November 2005 - 18:32

Koen & Floortje:

Heej Bever! Hoi Pim!!
    Leuk zeg om al die foto's te zien, nu krijgen we helemaal een goede indruk bij je verhalen!! En je neusbeertje is echt heeeeel lief! Heeft ie al een naam?
    Hier in Nederland is intussen de chaos uitgebroken...sinds gisteren is het echt winter, inclusief vele sneeuw- en stormbuien! Het hele verkeer lag plat, overal files en geen treinen meer... Ons autootje wilde ook niet meer starten, gelukkig is dat nu opgelost! (Hopen we! Haarlak doet wonderen op een natte motor!) De sneeuw is nu weer aan het smelten, maar de komende dagen zijn we er nog niet vanaf. Wel vervelend voor je moeder, ze staat nu op een fair met een binnen- en een buitenkraam!
    Had je al gehoord van ons bowlingavontuur? Daar mailen we nog wel over. Met de cadeautjes op de verjaardagen is het in ieder geval goed gekomen, daar mailen we ook nog over.
    Hier gaat het verder prima met iedereen. We missen je hoor! Sinterklass is nu wel in het land, dus we krijgen in Berkel cadeautjes en gaan met Haaren lekker eten! Volgend jaar ben je er weer bij! Kerstplannen zijn er nog niet, maar misschien weer een groot diner.
    We mailen/msnen snel weer he!
    Liefs Koen & Floortje

• 27 November 2005 - 01:12

Oom Guido:

Hallo Pim,
    Je hebt weer 'n mooi verhaal geschreven, en weer 'n hoop nieuwe foto's erbij. Je zou best 'n colum kunnen schrijven in 'n krant en dan de foto van Balkenende erbij. De stijl is goed en jij maakt nogal wat mee. Zo te zien heb je gezellige collega's en is het goed uit te houden zo.
    Nog veel sterkte met de beestenboel (Zoo-kinderboerderij) En morgen, zondag,ook nog 'n gezellige voortzetting van de festiviteiten
    Tot mails