Nieuw Nickerie en Guyana - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu Nieuw Nickerie en Guyana - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu

Nieuw Nickerie en Guyana

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg pim

20 Februari 2006 | Suriname, Paramaribo

aanvullende berichten

  • 22 Februari 2006 - 16:25

    Willeke:

    Hey lieve Pim,
    ik heb helaas geen tijd nu om je verhaal te lezen, want zit even in een internetcafeetje.. bedankt voor je reactie op mijn site, super tof.
    wij krijgen binnenkort internet in huis hier, dus dan ga ik weer even al je verhalen bij lezen.. dus tot snel weer :)
    dikke kus van Willeke vanuit Zuid-Afrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 April 2006

Terugrr

10 April 2006

Raleighvallen

05 April 2006

Nieuw datum terugkomst

25 Maart 2006

LET OP!

17 Maart 2006

HOLI PHAGWA
pim
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 39375

Voorgaande reizen:

02 November 2005 - 02 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: