Kerstmis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu Kerstmis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu

Kerstmis

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg pim

27 December 2005 | Suriname, Paramaribo

hallo allemaal,

Allemaal een fijne kerst gehad?
Ik denk dat de postbodes hier vakantie hebben... maar komt nog wel.
Hier was het echt super. Eerste kerstdag natuurlijk begonnen met een bezoek aan de kerk. Een mis van twee uur met aansluitend een volwassen doop en twee gewonen dopen. Leuk om een keer te zien. Het is er niet zo saai als in Nederland en een mooi kerkkoor heeft voor ons gezongen.
's Avonds hebben we een kerstdiner gehad bij kinderhuis Saron. In de vorm van een bufet. echt lekker...lekker echt.
de volgende dag hebben we om 17.00 uur ontbeten. vervolgens om 20.00 uur gegeten bij Queens Garden. daarna zijn we naar een Braziliaans feest geweest in een bar-restaurant. Echt super gaaf van die feestjes. Met een live-bandje en echt iedereen danst. en anders word je gewoon van je stoel getrokken. Was echt mega gezellig. Maar ja, we moesten weer op tijd naar huis. aangezien er 'gewerkt' moest worden.

Inmiddels heb ik mijn kamer gekregen die ik nou toch wel zou moeten gaan houden tot het einde. lekker groot, met een balkon waar mijn heerlijke hangmat hangt. perfect!

O ja, de eerste vorderingen in de kinderboerderij zijn gepleegd...nou al? ja echt!

De groeten en EEN ZALIG UITEINIDE!!
Voorzichtig met vuurwerk he. anders kunnen jullie mij over vier maandjes de hand niet schudden.

kuzzzzzzzzzzzz, Bakra Pim

  • 27 December 2005 - 20:15

    Oom Wim En Tante Inge:

    pim voor het oude jaar wordt uitgevierd, willen wij dit nog even mee geven.
    geluk gezondheid en nog een fijne tijd maar blijf altijd in je zelf geloven.
    pim alle goeds voor 2006 . liefs en groetjes van ons allemaal.

  • 28 December 2005 - 09:50

    Ravien:

    Hallo Pim,
    hier Ravien die surinaamse jongen van zie zo optiek. ken je me nog?
    ik werk tegenover de oude zaak van je ouders in oisterwijk. gisteren heb ik van je ouders vernomen dat je in suriname zit.5jan-23feb 2006 ben ik er ook. maar niet in paramaribo maar in nickerie.
    email adres is : rravien@hotmail.com

  • 28 December 2005 - 19:37

    Heey Bever:

    ik was er inderdaad niet bij met kerst.
    ik moest werken en volgende week nog veel meer.....
    niet echt leuk maar ja
    jij ook al vast een zalig uiteinde gewenst van mij en Floor
    doei

  • 28 December 2005 - 22:15

    Raffaele&Sandy:

    hoi Pim,
    we hebben gezien dat je je wel kunt vermaken in Suriname,veel plezier

  • 28 December 2005 - 22:15

    Dot:

    Pimmie

  • 28 December 2005 - 22:18

    Dot:

    Alles goed jongen?
    Alles al geregeld voor ons verblijf volgende maand?

    Casper en Maartje hebben een dochter, Nikki, leuk he!

    Goeie jaarwisseling!
    Tot over 3 weekjes!
    DOEIII

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 April 2006

Terugrr

10 April 2006

Raleighvallen

05 April 2006

Nieuw datum terugkomst

25 Maart 2006

LET OP!

17 Maart 2006

HOLI PHAGWA
pim
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 39379

Voorgaande reizen:

02 November 2005 - 02 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: