2005 ... een jaar van 365 dagen en 4 uur!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu 2005 ... een jaar van 365 dagen en 4 uur!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu

2005 ... een jaar van 365 dagen en 4 uur!!!

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg pim

03 Januari 2006 | Suriname, Paramaribo

De feestmaand is weer voorbij.
Jammer, maar helaas. Het was echt super gezellig. Bij deze nog wat foto's van de jaarwisseling hier in Suriname.

Er is in mijn geringe kennisbestand bekend dat er 71 ongevallen zijn geweest met vuurwerk. Maar ja, dat is toch niet vreemd als je kinderen van 7 jaar alleen op straat vuurwerk ziet afsteken...

Op 31 december begon het feest om 11.00 uur. In de hele binnenstad werden bombels afgestoken. Een en al herrie. Live muziek kwam er nauwelijks doorheen. Na de hele dag gefeest te hebben gaat de gemiddelde surinamer naar huis. Alles gaat dicht. Daarom hadden wij geregeld dat Broki open ging. Een leuke tent aan het water.
Vele mensen bezochten ons feest, gratis champagne, een oliebol, mooi vuurwerk...noem maar op.

Nu moet ik weer even iets gaan doen, want als mijn familie over drie weekjes voor de deur staan zullen ze wel denken. Wat heeft hij in die drie maanden nou uitgevroten???

Maar ja, als het maar gezellig is toch?
O ja, en een voldoende beoordeling is ook wel meegenomen.

Dus allemaal de beste wensen voor 2006 en tot over vier maandjes...

MZZL

ps. voor spannende en wat uitgebreidere verhalen en foto's zal ik jullie even de sites geven van wat andere staigiares hier.

Ronnie: www.stageinfo.tk
Emmely: www.emmeliefje.waarbenjij.nu
Bodine: www.bodineinsuriname.waarbenjij.nu
Evenlyn: www.noordzij.biz

  • 03 Januari 2006 - 17:18

    Emmely:

    Is dat alles wat je te vertellen hebt?? Ik typ hele verhalen en jij maar een paar alinea's! Maar goed.. je hebt het natuurlijk superdruk dus begrijp jet wel :p! Tot vanavond!
    Dikke kus
    Jane

  • 03 Januari 2006 - 18:52

    Annerien Lefèvre:

    Hey Pim, een heel gelukkig 2006! Ik pik weer een paar foto's van je;geen copyright? Veel plezier vanavond en eet smakelijk.

  • 03 Januari 2006 - 20:57

    Koen & Floortje:

    Heeej Pim!!
    Gelukkig nieuwjaar! Het heeft bij jou iets langer geduurd he, maar 2006 is begonnen! We wensen je natuurlijk veel geluk en gezondheid! Is ons kerstkaartje eigenlijk al gearriveerd, of hebben de postbodes nog vakantie?
    Aan de foto's te zien heb je een gezellige jaarwisseling gehad! Wij zijn bij Sebastiaan geweest, was ook heel leuk. Hij had er heel wat werk van gemaakt, zelfs oesters bij de champagne en mooi vuurwerk.
    Wel gek hoor, dat je er al zolang niet bent hier, vooral met de feestdagen is het vreemd. Maar anders ook hoor! We zijn blij dat je het zo goed naar je zin hebt. We hebben het programma al gezien van de vakantie van de rest van de familie en het zal vast erg leuk worden als ze er zijn! Geniet er van he! Laat ze maar zien wat je allemaal al ontdekt hebt daar!
    De kerstvakantie vliegt hier intussen voorbij, ben vandaag weer begonnen met studeren...Maar vanmiddag ook naar de bios geweest, vandaar dat we niet op msn konden komen...hopelijk treffen we je er snel weer om bij te kletsen!!
    De groetjes van iedereen hier in Berkel, ook van oma, die logeert hier! Tot snel!
    Liefs Koen & Floortje

  • 03 Januari 2006 - 22:47

    Elvera:

    heey pim
    EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR. leuke fotos van kerst en oud en nieuw alleen bij mij zagen de fotos er wat witter uit en was het wat kouder haha. nog veel plezier en tot in februarie dan zie je wie elvera is hahaha. doe je voorzichtig met em
    groetjes

  • 04 Januari 2006 - 13:45

    Amber:

    Hey Pim....Allereerst voor jou een heel gelukkig 2006!Emmely vroeg me even op jou site te kijken, dus bij deze!En nog gefeliciteerd met gisteren hè....ja ben overal van op de hoogte!Groetjes Amber...

  • 04 Januari 2006 - 15:31

    Flien:

    sinds wanneer heet ik Evenlyn... Hahah

    Maar leuke update maar weer hoor... Ik zie je strax bij SALSA... Je moet er aan geloven PIM... (Rick, je snapt em wel...)

    Dikke kus

  • 04 Januari 2006 - 15:59

    Bodine:

    Maar als je mijn site bezoekt wel ff achter laten wie je bent!!!!

  • 06 Januari 2006 - 16:48

    Flien:

    Homie, werk je niet te hard? Vandaag tot 6 uur en morgen (zaterdag) ook nog?? Ik kook morgen wel voor je, dat heb je verdiend

  • 07 Januari 2006 - 16:25

    Ome Wim En Tante Inge:

    hoi pim
    ik heb net even tijd om je foto's te bekijken volgens mij is het daar een groot feest voor jou.
    de dieren zien er niet erg vriendelijk uit.
    en de foto's van het oudjaar zijn wel heel bijzonder. maar je voelt je goed zo te zien, alleen al dat het daar lekker warm is.
    die koude gure wind vind ik maar niets.
    groetjes

  • 09 Januari 2006 - 00:53

    Oom Guido:

    Hallo Pim,

    Alsnog mijn beste wensen voor 2006, en merk dat je het fantastisch naar je zin hebt. Het is nog maar 14 dagen en dan komt jouw family je opzoeken. Hartstikke leuk voor je en ook voor Emmely natuurlijk.
    Zojuist je foto's van zondag 8 jan. ontvangen.
    Nieuwjaar vieren dat kunnen ze goed zie ik en bij Starzz ook erg gezellig.
    Vermaak je goed, en vergeet niet waarom je daar bent!!!
    Tot 'n volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 April 2006

Terugrr

10 April 2006

Raleighvallen

05 April 2006

Nieuw datum terugkomst

25 Maart 2006

LET OP!

17 Maart 2006

HOLI PHAGWA
pim
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 39383

Voorgaande reizen:

02 November 2005 - 02 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: