Komende week niet bereikbaar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu Komende week niet bereikbaar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu

Komende week niet bereikbaar

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg pim

18 Januari 2006 | Suriname, Paramaribo

hallo,

Ik wilde even zeggen dat ik nog leef.
We hebben op de dierentuin een nieuwe directeur. Hij komt over als een strenge man. Thuis is het een lief mannetjes maar op het werk moet je naar hem luisteren en anders kun je opdonderen. Er mag geen gezelligheid zijn op het werk en we mogen niet meer bij elkaar zitten. Als je even weg wil moet je dat melden en toestemming vragen. Ik heb er vele verhalen over, maar dat zal ik jullie besparen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat. Wel heb ik, als enige, er al een redelijk gesprek mee gehad. Dus ik ben benieuwd.

Maandag ga ik met mijn familie voor vijf dagen naar Palemeu. Helemaal in het zuiden van Suriname. Vervolgens ga ik zondag tot en met dinsdag naar Galibi/Frans Guyana. En tussendoor nog naar Britisch Guyana. Ja een druk programma dus.

Ik laat jullie daarna meegenieten van mijn ervaringen.

De groeten en houd je taai.

MZZL

  • 19 Januari 2006 - 12:29

    Floortje:

    Heey Pim!
    Vind het heel vervelend voor je dat de sfeer daar in de dierentuin zo negatief is. Ook erg irritant dat de directeur een beetje te graag de baas uitgangt enzo... Geniet er maar lekker als de familie er is en natuurlijk wil ik wel een mooi verslag van al jullie avonturen daar in het (wilde) landschap! Pas je goed op iedereen?! Jij kent het land immers al beter! Hoor graag hoe jullie het samen hebben!
    Tot mails weer, x Floortje

  • 21 Januari 2006 - 23:30

    Lieke:

    he die pimmie,
    jammer dat je werk wat minder is, maar wel super dat je familie er nu is...je kaartje was trouwens super, vooral met al die vrouwen ;) Ik had je moeder gister nog in het boederijtje(je weet wel waar je ooit gewerkt heb) gesproken en die zou nog een telefoon nummer doorsturen, zou leuk zijn je eens te spreken! he veel plezier met de familie en spreek je snel, liefs en x lieke

  • 22 Januari 2006 - 18:47

    Jessie (en Theo):

    Hoi Pim,
    Wat heerlijk voor je om je familie voor een paar weken daar te hebben. We zijn idd benieuwd naar jullie reiservaringen in Suriname en kijken uit naar een gedetailleerd verslag!! Geniet ervan en laat ze al de mooie plekjes maar eens in het echt zien.

    Veel groeten Jessie

  • 28 Januari 2006 - 12:43

    Titus:

    Hoi Pim Alles goed daar zie ik wel
    ik hoop dat het leuk is daar met de familie.
    doe ze allemaal de groeten

    gr Titus

  • 01 Februari 2006 - 13:56

    Ikke In Paramaribo:

    Ja zeker een druk programma, maar dat zit er nu op, nu chillen bij het zwembad. Heerlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

30 April 2006

Terugrr

10 April 2006

Raleighvallen

05 April 2006

Nieuw datum terugkomst

25 Maart 2006

LET OP!

17 Maart 2006

HOLI PHAGWA
pim
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 39378

Voorgaande reizen:

02 November 2005 - 02 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: