NOG FF WEG - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu NOG FF WEG - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pim vreeze - WaarBenJij.nu

NOG FF WEG

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg pim

01 Februari 2006 | Suriname, Paramaribo

EN IK GA MEE NAAR CURACAO!!!

BEN 8 FEBRUARI TERUG.

GROETEN

• 02 Februari 2006 - 10:43

Koen & Floortje:

Heey Bever! Ha Pim!
    Tuurlijk ga je lekker mee naar Curacao! We hadden niet anders verwacht! Geniet er lekker van, want dat heb je wel verdiend na drie maanden werken in de zoo! Wij hebben vandaag ons eigen 'feestje' en gaan uit eten en naar Theo Maassen. Wel even anders dan witte zandstranden met een mooie heldere zee en zon, maar we vermaken ons prima!
    Heb je het gezellig gehad met de familie?! Hier is het wel gezellig, maar ook erg koud en op het moment zelfs wit! Met iedereen gaat alles goed, ook met Theo!
    Als je terug bent verwachten we wel een mooi en uitgebreid verslag en vele foto's van alles wat jullie de afgelopen weken gedaan hebben! Hopelijk spreken elkaar dan ook weer snel op msn!!

• 03 Februari 2006 - 22:23

Marga Van Tulder:

Ha die Pim,
    gaat lekker daar zie ik wel. Nou hier gaat ook alles goed, met jullie beestjes onder de hoede van mijn broertje. Hij wandelt wat af met de doggies! Hoop dat je het gezellig hebt (gehad) met je familie, het is zo weer voorbij. Tot over een tijdje, kom dan maar eens langs op visite bij de schapen, juffie de Vreeze is nog steeds het baasje hier....
    Veel plezier nog en... werk ze,

groetjes,
    Marga en de beestenbende